SPORTSPECIFIEK TRAININGSSCHEMA VOOR VOETBALLERS


 

 

Wil je jouw prestaties naar een hoger niveau tillen dan is dit programma voor jou de way-to-go!

 

Besteed niet alleen aandacht aan jouw sport, maar train om beter te worden.

 

Zorg voor het verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans!

 

Gegarandeerde resultaten door een dynamische trainingsmethode om jouw vermogen te upgraden door

het verbeteren van vijf belangrijke elementen uit de sport: speed, power, agility, reaction en qucikness.

 

Speed drills vergroten de snelheid, oefeningen voor power zorgen voor meer kracht en explosiviteit,

agility training zorgt voor een betere wendbaarheid, een verbetering van het reactie vermogen en de

quickness training vergroot de eerste fase van snelheid.

 

De 'ground force production' is zeer belangrijk en het aanleren van de biomechanische technieken is

de eerste stap op weg naar meer power en een hogere (top)snelheid. Deze eigenschappen zijn het

directe gevolg van meer kracht en daarom moeten sporters sterker worden en aandacht besteden

aan het ontwikkelen van een atletisch lichaam.

 

Opgesteld in samenwerking met de Eastside Soccer Academy naar het SPARQ principe.

 

 

Daarbij is er de mogelijkheid om te kiezen voor bovenstaande dvd, dit is een echte aanrader en hierop kun je zien hoe je moet

trainen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er worden nog veel meer mogelijkheden besproken zoals de speedladder & hurdle's.

 

 

Het gehele trainingsschema bestaat uit de volgende onderdelen:

 

// Warming up programma

 

// Plyometrische oefeningen gericht op het vergroten van de kracht en de explosiviteit

 

// Speed training bestaat uit oefeningen voor meer snelheid, zowel startsnelheid als sprintsnelheid

 

// Agility training bestaat uit oefeningen voor een betere wendbaarheid

 

// Reactie oefeningen voor een beter en sneller reactievermogen

 

// Quickness training bestaat uit oefeningen voor de 1e fase snelheid

 

// Core strength & Stability training zijn de oefeningen voor sterke rompspieren

 

// Inclusief Sparq soccer training dvd

 

 

Ä 49,95

 

Klik hier om vanuit BelgiŽ een persoonlijk trainingsschema aan te vragen;

 
 

 
 
// Voetbalspecifiek trainingsschema aanvragen

Persoonlijk sportspecifiek trainingsschema, inclusief warming up programma;

 

 

Ä 29,95

 

Klik hier om vanuit BelgiŽ een persoonlijk trainingsschema aan te vragen;

 
 

 
 

Aanvullende informatie m.b.t. het aanvragen van het persoonlijke programma;

 

Heeft u vragen over uw huidige training en/of trainingschema aarzel dan niet en vraag geheel vrijblijvend advies.

 

Voor alle overige vragen en/of opmerkingen kunt u uiteraard altijd bij PT Nijmegen terecht. Heeft u vragen over uw

sportactiviteiten of wilt u weten of uw huidige sportactiviteiten goed zijn om uw doelstellingen te kunnen behalen;

 

Neem dan contact op met PT-Nijmegen; info@pt-nijmegen.nl 

 

Belangrijke kenmerken van het persoonlijk trainingsschema;

 

1) Doelgericht en persoonlijk trainingsschema met effectieve oefeningen waardoor een intensieve training zal ontstaan.

 

2) U ontvangt geen standaard trainingsschema.

 

3) Het trainingsschema zal worden opgesteld vanuit uw persoonlijke doelstellingen.

 

4) Het trainingsschema bestaat uit effectieve oefeningen en een doelgerichte trainingsmethode.

 

5) Het schema bevat bij elke oefening een goede uitleg en is visueel ook duidelijk door het gebruik van foto's.

 

6) Nadat u het schema heeft ontvangen is het uiteraard altijd mogelijk om het trainingsschema nog aan te passen. 

 

7) Persoonlijk contact is altijd mogelijk via telefoon of e-mail maar ook uiteraard op locatie in Nijmegen.

 

8) Mijn begeleiding stopt NIET zodra ik het schema heb verstuurd; u kunt altijd bij mij terecht voor hulp/advies.

 

8) Voor blijvende resultaten is het wel heel belangrijk om het schema na 6-8 weken aan te passen en/of te vernieuwen.

 
 
 

 

Since 2008 © PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL