Home > Start here > Stuff you should read > Listen to your trainer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10          
 
 

// RUG REHAB PROTOCOL // persoonlijk trainingsschema // ONDERRUG 


 
 
Rug Rehab Protocol // No more backpain // Fix Your Core
 
De rugspieren moeten we niet ontzien maar juist op een goede manier aanspreken, belasten en trainen. Daarbij moeten
de rugspieren
naast (veel) spier-uithoudingsvermogen ook over voldoende flexibiliteit en mobiliteit beschikken. Het leveren van stabiliteit en het weerstaan
van kracht zijn belangrijke functies van de rugspieren.
 
Vanuit dit programma is er aandacht voor de gehele core unit en de belangrijkste spieren om te onthouden zijn: rugspieren, bilspieren,
heupspieren, buikspieren en de hamstrings.
 
Het programma is gebaseerd op het werk van Dr. Stuart McGill.  

 

Het gehele programma bestaat uit:
 
1) Warming up
 
2) Hip hinge
 
3) Dr. Stuart McGill "big three progressie"

 

4) Bridge progressie
 
5) Persoonlijk trainingsschema // Rug Rehab Protocol, Fase 1 // Week 1-6
 
6) Persoonlijk trainingsschema // Rug Rehab Protocol, Fase 2 // Week 6-12

 

7) Online ondersteuning/begeleiding

 

 

Ä 29,95

 

Klik hier om vanuit BelgiŽ een persoonlijk trainingsschema aan te vragen

 
 
 

 

Since 2008 © PT-NIJMEGEN NETHERLANDS  - INFO@PT-NIJMEGEN.NL